تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقوع 113 مورد تصادف ساختگی در گلستان

پزشکی قانونی گلستان در هشت ماهه نخست امسال، 113 مورد تصادف ساختگی را شناسایی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مدیر کل پزشکی قانونی گلستان گفت: اکثر این تصادفات در ساعات پایانی شب یا در ابتدای صبح رخ داده که در این ساعات شهود محلی در صحنه حاضر نیستند و افراد از این فرصت سوء استفاده می کنند.

حسین زارعی افزود: آموزش پرسنل اورژانس برای آشنایی با اصول مستندسازی مدارک پزشکی و ایجاد بانک اطلاعاتی واحد برای جستجوی افراد مشکوک می تواند در پیشگیری و کاهش تصادفات ساختگی کمک کند.

وی ادامه داد: آشنایی اولیه با ضایعات مصدومان تصادفات ساختگی، یکی از کارهای مهم برای کاهش آمار این تصادفات است و کارشناسان ما در این زمینه  آمادگی کامل برای برگزاری جلسه مشترک با افسران راهنمایی و رانندگی را دارند.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقوع 113 مورد تصادف ساختگی در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..