تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرمر کردستان بهترین مرمر خاورمیانه وجهان است

استان کردستان با وجود مواد معدنی متنوعی از سنگ های تزیینی و چینی گرفته تا مرمر، تراورتن و تراونیکس بهترین مرمر خاورمیانه و یکی ازبهترین مرمرهای دنیا را داراست.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد دره وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به وجود 18گونه ماده معدنی با ظرفیت 600 میلیون تن، در استان گفت: سالانه 20هزارتن لاشه و سنگ مرمر از معادن کردستان استخراج می شود.

وی افزود: با تشکیل ناحیه صنعتی مصنوعات سنگی استان کردستان به قطب مصنوعات سنگی تبدیل می شود.

دره وزمی با اشاره به احداث کارگاه فرآوری برای ترغیب معدن داران در جلوگیری از خام فروشی گفت:30 کارگاه ساخت مصنوعات سنگی با اشتغالزایی پنج صنعتگر دراستان فعال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: برای جلوگیری ازصادرات سنگ مرمر کردستان به صورت خام به خارج از کشور،دولت و وزارت صنعت معدن و تجارت با وضع عوارض گمرکی برای صادرکنندگان درصدد است مانع خروج مواد خام معادنی از کشور شود.

وی گفت: باید با ساخت چرخه ای برای محصولات سنگی، فرآیند طراحی و تولید تا بازاریابی، عرضه و فروش این محصولات را درداخل استان انجام دهیم.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرمر کردستان بهترین مرمر خاورمیانه وجهان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..