تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیژن ذوالفقار نسب رئیس کانون مربیان فوتبال ایران شد

بیژن ذوالفقارنسب اسطوره فوتبال کردستان به عنوان رئیس جدید کانون مربیان فوتبال ایران انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اعضای هیئت مدیره کانون برای انتخاب رئیس، نواب رئیس و خزانه‌دار تصمیم‌گیری گردهم آمدند و جهت مشخص شدن نفرات جدید رأی گیری کردند.

در این رأی گیری بیژن ذوالفقارنسب به عنوان رئیس، حسین فرکی و حمید درخشان نایب رئیس اول و دوم و محمد مؤمنی نیز در جایگاه خزانه دار انتخاب شدند.

بیژن ذوالفقارنسب، زاده ۱۶ تیر ۱۳۲۸ در سنندج و بازیکن سابق و مربی فوتبال ایران است که سابقه بازی در تیم ملی فوتبال ایران و شرکت در بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۷۶ و جام ملت‌های آسیا ۱۹۷۶ را دارد.

بیژن ذوالفقارنسب در رقابت‌های مقدماتی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ دستیار مربیان مختلفی از جمله ویرای برزیلی و جلال طالبی بود. او به عنوان سرمربی تاکنون در تیم‌های مطرح استقلال، سایپا، پاس تهران، مس کرمان، پیکان، برق شیراز، ذوب‌آهن اصفهان، داماش گیلان و صنعت نفت آبادان کار کرده‌ است.

جلسه دوم هیئت مدیره جدید کانون مربیان فوتبال ایران، روز دوشنبه 20 دی ماه با حضور کلیه اعضای منتخب تشکیل شد.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیژن ذوالفقار نسب رئیس کانون مربیان فوتبال ایران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..