تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از ۱ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان شفت

ساعت: 09:31 منتشر شده در مورخ: 1395/10/22 شناسه خبر: 1003384

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شفت از کشف بیش از 1 کیلو و 400 گرم در اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شفت از کشف بیش از 1 کیلو و 400 گرم در اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی صداقت در تشریح این خبر گفت : در اجرای این طرح و در پی اخبار و اطلاعات مردمی واصله و طی هماهنگی انجام شده با مرجع محترم قضایی ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران انتظامی این فرماندهی اقدام به اجرای طرح به محوریت یکی از مناطق شهرستان نمودند. وی در ادامه افزود : در اجرای این طرح مامورین با انجام تحقیقات میدانی و مشخص شدن نحوه فعالیت و مخفیگاه متهمین طی 4 فقره عملیات موفق به دستگیری12 نفر و کشف بیش از 1400کیلوگرم از انواع مواد مخدر شدند.

وی افزود : متهمین با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

سرهنگ علی صداقت در پایان با تاکید بر استمرار این طرح توسط عوامل انتظامی این فرماندهی خاطر نشان کرد : باقدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه تولید و توزیع مواد مخدر ، مراتب رابه مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از ۱ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان شفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..