تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروع دوباره نساجی با «پرهام»/ اضافه شدن ۳ بازیکن و ۲ مربی به جمع نساجی‌چی‌ها

ساعت: 10:00 منتشر شده در مورخ: 1395/10/22 شناسه خبر: 1003439

جداشدن بازیکنان کلیدی و همچنین استعفای محمود فکری دل هواداران را شکست اما این‌روزها خبرهای خوشی به‌گوش می‌رسد و بازیکنان جدید یکی پس از دیگری به ترکیب تیم نساجی مازندران اضافه می‌شوند تا دوباره تیم را سرپا نگه دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از فراز و نشیب‌های بسیار و پشت‌سر گذاشتن مشکلات فراوان، بالاخره توانست کمی دور از حاشیه قرار گیرد و فرصت بیشتری برای پرداختن به مسائل فنی پیدا کند.


بعد از اینکه مشکلات مالی و ناهمسویی‌ها در تیم فوتبال نساجی رخنه کرد، بازیکنانی از جمع تیم جدا شدند چراکه دیگر از تحمل شرایط و وضعیت موجود عاجز ماندند و تصمیم گرفتند از تیم جدا شوند و خود را در جایی دیگر و تیمی دیگر محک بزنند.

مهدی پرهام (مالک باشگاه) که مدتی پیش از ادامه کار خسته شده بود و بارها اعلام کرد که دیگر انگیزه تیم‌داری ندارد، دوباره به عشق هواداران و مردم بازگشت تا با پرداخت 40 درصد از طلب بازیکنان، روزهای امیدوارکننده‌ای را برای آنان ترسیم کند.

و اما هواداران...

همان‌هایی که این تیم را تنها نگذاشتند و در شکست‌ها اشک ریختند و با پیروزی‌هایش خندیدند و همواره ورزشگاه شهید وطنی را با حضور گرم و تشویق‌های خود جهنمی برای حریفان نساجی ساختند.

حال نوبت پرهام است که بار دیگر پدری کند و نساجی را طوری ببندد که ببرهای خسته بتوانند قدرتمندتر از همیشه به سوی صدر جدول خیز بردارند و دوباره بارقه امید را در دل هوادارانی همچون آن جوان نابینا (محمد مسافری) روشن کند.

خرید بازیکنانی همچون محمدمهدی نظری (بازیکن اسبق استقلال)، اسماعیل صمدی (بازیکن اسبق ملوان) و علی جراح‌کار (بازیکن اسبق ذوب آهن) روحیه‌ای دوباره به تیم بخشید و خبر از روزهای خوش برای تیم فوتبال نساجی و هوادارانش دارد.

اضافه شدن ساکت الهامی، مربی 45 ساله و نام‌آشنا و همچنین پیوستن فرامرز اضطراری مربی خوش‌نام و محبوب نساجی‌چی‌ها به‌عنوان دستیاران حسین مسگرساروی به کادر فنی تیم نساجی مازندران هم خبر خوبی است و می‌تواند امیدها را زنده نگه دارد.

تیم فوتبال نساجی مازندران، در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته یک، جمعه این‌ هفته به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود و باید دید که آیا خریدهای پرهام نتیجه را به سود نساجی رقم خواهد زد یا خیر.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروع دوباره نساجی با «پرهام»/ اضافه شدن ۳ بازیکن و ۲ مربی به جمع نساجی‌چی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..