تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیراندازی مرگبار در اراک با پنج کشته/دستگیری یکی از عوامل تیراندازی

قاتل فراری امروز پنج نفر از اعضای ۲ خانواده را در اراک به قتل رساند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛سرهنگ خلج معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: این حادثه در ۲ مرحله ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه و ۶ و ۴۶ دقیقه در خیابان انقلاب و خیابان ۳۰ متری کوی علی ابن ابیطالب شهر اراک اتفاق افتاد.

وی ادامه داد:  در تیراندازی خیابان انقلاب ۲ خانم و یک مرد و در تیراندازی ۳۰ متری نیز یک زن و یک مرد جان باختند که یکی از آنان از ماموران نیروی انتظامی استان مرکزی است.

وی ادامه داد:مجروحان حادثه تیراندازی امروز یک پسر نوجوان 15 ساله، دختر 25 ساله و دو پسر جوان 33 و 35 ساله هستند که در این میان حال دختر 25 ساله و پسر 33 ساله وخیم گزارش شده است.

خلج افزود: فرد قاتل یک محکوم به اعدام به جرم حمل مواد مخدر بوده است که صبح امروز به قصد انتقام جویی با حمله به یک منزل مسکونی دو نفر را که علیه او شهادت دادند را به ضرب گلوله می کشد و به سرعت به محله دیگری از شهر اراک رفته و همسر دوم و کودک خردسالش را نیز به قتل می رساند.

در جریان این حادثه عجیب یک مامور نیروی انتظامی به شهادت رسیده و ۴ نفر نیز زخمی می شوند که حال یکی از آنها وخیم است.

به گفته منابع بیمارستانی حال دو نفر از مجروحان حادثه وخیم است و در اتاق عمل در حال مداوا هستند. 

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی علت این حادثه را تسویه حساب شخصی دانست و گفت: تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

قاتل در قتل های امروز، از سلاح های  کلاشینکف و قمه استفاده کرده و یک قبضه کلت کمری هم به همراه داشته است.

بر اساس مدارک موجود قاتل از متهمان سابقه دار و دارای هویت مشخص و متواری است و پارسال نیز یک نفر را کشته بود.

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیراندازی مرگبار در اراک با پنج کشته/دستگیری یکی از عوامل تیراندازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..