تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور گسترده مردم و مسوولان خراسان شمالی در ایین بزرگداشت ایت الله هاشمی در مسجد انقلاب

به گزارش ایرنا ، از نخستین ساعات آغاز این آیین ( 10 صبح ) اقشار مختلف مردم شیعه وسنی ، پیر و جوان و مسئولان استانی ، شهرستانی و فعالان سیاسی و اجتماعی با حضور در مسجد انقلاب ، یاد و خاطره یاردیرین امام و یاور رهبری و همچنین سفرهای ایشان در زمان ریاست جمهوری را زنده نگه داشتند.
پیش از این نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی، احزاب و گروههای مختلف سیاسی و فرهنگی و مسئولان مختلف با صدور اطلاعیه های مختلف از عموم مردم ومسئولین برای شرکت درمراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در روز چهارشنبه در مسجد انقلاب دعوت به عمل آورده بودند.
دعوت از عموم مردم و مسئولان برای شرکت در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، آیت الله حبیب الله مهمان نواز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم استان،مسئولین وکارکنان ادارات ونهاد ها برای شرکت درمراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت به عمل آوردند .
گزارش تکمیلی این آیین معنوی و بزرگداشت یکی از استوانه های جمهوری اسلامی به زودی منتشر می شود.
1744 **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور گسترده مردم و مسوولان خراسان شمالی در ایین بزرگداشت ایت الله هاشمی در مسجد انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..