تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقیانوس آرام در آیینه های مدرن!

کد خبر: ۴۵۹۱۱۰

۴۶۶  بازدید

این شهر جایی برای نمایش هنرهای عمومی و خیابانی است و در مجموع 80 اثر هنری شامل مجسمه ها، نقاشی دیواری ،نیمکت های متفاوت و سازه های مدرن دیده می شوند.

وبسایت توریسم آنلاین: ساحل تفریحی مشهور "لاگونا بیچ" در شهری کوچک به همین نام در کالیفرنیا-آمریکا- قرار دارد.

این شهر جایی برای نمایش هنرهای عمومی و خیابانی است و در مجموع 80 اثر هنری شامل مجسمه ها، نقاشی دیواری ،نیمکت های متفاوت و سازه های مدرن دیده می شوند.

"فیلیپ اسمیت کی" هنرمندی است که در حدود 250 آیینه بلند را در ساحل نصب کرده که تصویر زیبایی از اقیانوس آرام را منعکس می کند.

آیینه ها دارای ارتفاع 3 متری هستند و با نحوه چیدمانشان به خوبی منحنی موجود در ساحل را نشان داده اند.

این سازه به خاطر جشنواره "هنر و طبیعت" که اواخر سال 2016 برگزار شد،برپا شده بودند.

اقیانوس آرام در آیینه های مدرن!  اقیانوس آرام در آیینه های مدرن!  اقیانوس آرام در آیینه های مدرن!  اقیانوس آرام در آیینه های مدرن!  اقیانوس آرام در آیینه های مدرن! 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقیانوس آرام در آیینه های مدرن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..