تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه یک سسِ عالی برای روی ساندویچ و استیک

کد خبر: ۴۵۸۰۱۹

۴۷۲  بازدید

وقتی صحبت از ساندویچ و پیتزا و استیک به میان می آید، مسئله ای که نمی توان از آن چشم پوشی کرد، یک سس خوشمزه برای آن غذا است. اگر سسی که برای ساندویچ تان استفاده می کنید، خیلی برایتان اهمیت دارد، این دستور آشپزی را به خاطر بسپارید.

وب سایت سوران: وقتی صحبت از ساندویچ و پیتزا و استیک به میان می آید، مسئله ای که نمی توان از آن چشم پوشی کرد، یک سس خوشمزه برای آن غذا است. اگر سسی که برای ساندویچ تان استفاده می کنید، خیلی برایتان اهمیت دارد، این دستور آشپزی را به خاطر بسپارید.

مواد لازم:

پودر سیر نصف قاشق مرباخوری فلفل به میزان لازم نمك به میزان لازم خامه (پرچرب) نصف لیوان كره 1 قاشق غذاخوری آرد 1 قاشق غذاخوری پنیر چدار (رنده شده) 1 لیوان طرز تهیه سس پنیری مخصوص ساندویچ و اسنک 

طرز تهیه:

1- ابتدا ظرف گود و نسوزی را مثل شیرجوش روی حرارت ملایم قرار داده و كره را داخل آن آب كنید.آرد را با فلفل و نمك مخلوط كرده و داخل الك كوچكی ریخته و كم كم به كره آب شده اضافه كنید(كره خیلی داغ نباشد)سپس آنها را خوب مخلوط كنید و اجازه دهید آرد تفت خورده و طلایی شود.

2- خامه را با همزن برقی خوب بزنید و اگر خیلی سفت است كمی شیر به آن اضافه كنید و بعد آن را به مواد بیفزایید و خوب مخلوط كنید.پنیر رنده شده را كم كم به سس اضافه كرده و آن را خوب یكنواخت كنید.توجه داشته باشید بعد از اضافه كردن هر میزان پنیر باید سس را سریع و مداوم هم بزنید تا سس ته نگیرد.


3- پس از اضافه كردن همه پنیر و غلیظ شدن سس فلفل و پودر سیر را اضافه کنید و سس را از روی حرارت بردارید و سرو کنید.

نكات:

1-توجه داشته باشید در تمام مدت حرارت شما باید بسیار ملایم باشد.

2- این سس بسیار مناسب هات داگ و اسنكهای مختلف است.

3-در صورت تمایل در انتها مقداری پنیر پارمزان هم به سس اضافه كنید.

4- اگر از رنگ سس راضی نیستید كمی زعفران آبكرده هم به آن اضافه كنید.

 

5- بهتر است سس برای هر وعده طبخ شود اما میتوان آن را برای یك هفته داخل ظرف درداری نگهداری كرد و برای هربار مصرف به روش بن ماری گرم كرد.

6- توجه داشته باشید این سس به صورت تند سرو میشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه یک سسِ عالی برای روی ساندویچ و استیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..