تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوارض داروهای مخصوص سوزش سر دل

سوزش سردل چه ارتباطی می تواند با عفونت باکتریایی در روده ها داشته باشد بهتر است در زمینه مصرف داروهای مرتبط با این عارضه دقت زیادی به خرج دهید تا دچار عوارض و مشکلات جانبی نشوید با انواع عفونت روده و علائم آن در ادامه این بخش آشنا شوید .

 یکی از مطالعات اخیر نشان می‌دهد که استفاده از داروهای سوزش سر معده می‌تواند خطر ابتلا به دو نوع عفونت روده را افزایش بدهد. گزارشی از این مطالعه در British Journal of Clinical Pharmacology‌ منتشر شده است. این عفونت‌ها کلستریدیوم دیفیسیل و کمپلیوباکتر نام دارند که هر دو باعث درد در ناحیه شکم و اسهال می‌شوند، اما می‌توانند مشکلات خطرناک‌تری را هم ایجاد کنند. محققان در این مطالعه، سوابق پزشکی مربوط به تقریبا ۵۶۵ هزار نفر از مردم اسکاتلند را مورد بررسی قرار دادند که بیش از ۱۸۸ هزار نفرشان از داروهای سوزش سر معده استفاده می‌کردند. به‌طور متوسط، احتمال ابتلا به عفونت کمپلیوباکتر در میان مصرف‌کنندگان داروی سوزش سر معده در فاصله سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۳، چهار برابر بیشتر از دیگران بوده است. حتی آنان ۷۰ درصد بیشتر از دیگران با شانس ابتلا به کلستریدیوم دیفیسیل مواجه بوده‌اند. در ادامه بعد از در نظر گرفتن عوامل دیگر مانند سن و سابقه پزشکی، همچنان ارتباط بین مصرف داروهای سوزش سر معده و افزایش خطر ابتلا به عفونت روده پابرجا باقی ماند.

سلامتیسم

ارسال شده در 22 دی 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع بیماری ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوارض داروهای مخصوص سوزش سر دل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..