تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 تن از نزدیکان بان کی مون در آمریکا بازداشت شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دادستانی آمریکا خبر داد دو تن از اقوام بان کی مون دبیر کل سابق سازمان ملل با رشوه به یک مقام خاورمیانه تلاش کردند معامله‌ای را انجام دهند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، برادر دبیر کل سابق سازمان ملل و برادر زاده وی هر دو متهم به رشوه به یک مقام خاورمیانه‌ای برای معامله 800 میلیون دلاری یک مجتمع مسکونی در ویتنام هستند.

بان کی-سانگ برادر دبیر کل سابق و جو هیون بان پسر وی مدیر اجرایی یک شرکت ساخت و ساز کره جنوبی هستند که از سوی دادگاه فدرال منهتن در پی کیفرخواستی، به این جرم متهم و هر دو پدر و پسر روز سه‌شنبه (دیروز) دستگیر شدند.

سخنگوی بان کی مون روز چهارشنبه (امروز) بعد از اعلام این حکم به خبرنگاران گفت، دبیر کل سابق سازمان ملل اصلا از این مساله مطلع نبوده است.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/V4PIVO



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 تن از نزدیکان بان کی مون در آمریکا بازداشت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..