تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ کشته در تیراندازی سحرگاهی در اراک/ متهم یک قاتل فراری است که اعضای ۲ خانواده را کشت

۵ کشته در تیراندازی سحرگاهی در اراک/ متهم یک قاتل فراری است که اعضای ۲ خانواده را کشت

جامعه > حوادث - واحد مرکزی خبر نوشت: قاتل فراری امروز پنج نفر از اعضای 2 خانواده را در اراک به قتل رساند .

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی علت این حادثه را تسویه حساب شخصی دانست و گفت : چهار نفر براثر این تیراندازیهای مصدوم شدند که یکی از مصدومان کودک است .

سرهنگ خلج افزود : قاتل از متهمان سابقه دار است و این حادثه در 2 مرحله ساعت 5 و 45 دقیقه و 6 و 46 دقیقه در خیابان انقلاب و خیابان 30 متری کوی علی ابن ابیطالب اتفاق افتاد.

وی گفت: در تیراندازی خیابان انقلاب 2 خانم و یک مرد و در تیراندازی 30 متری نیز یک زن و یک مرد جان باختند که یکی از آنان از ماموران نیروی انتظامی استان مرکزی است .

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان افزود : قاتل دارای هویت مشخص و متواری است و پارسال نیز یک نفر را کشته بود .

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ کشته در تیراندازی سحرگاهی در اراک/ متهم یک قاتل فراری است که اعضای ۲ خانواده را کشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..