تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکره یک بانک خارجی با مقامات بانک مرکزی ایران

دانسکه بانک دانمارک اعلام کرد در حال مذاکره با مقامات بانک مرکزی ایران در زمینه ارائه اعتبار به مشتریانی است که در این کشور فعالیت تجاری دارند.

به گزارش شمانیوز, به نقل از رویترز، سخنگوی دانسکه بانک گفت: تا میزان محدودی و در چهارچوب مقررات بین المللی آمادگی داریم که به لحاظ مالی از مشتریانی که فعالیت هایی در ایران دارند، حمایت کنیم.
یک مقام بانک مرکزی ایران گفته، این بانک از ۳ بانک خارجی از جمله دانسکه بانک مبلغ ۷.۲ میلیارد دلار برای تامین مالی دریافت کرده است.
به رغم لغو تحریم های غرب علیه ایران در ماه ژانویه سال گذشته، بانک های بزرگ غربی به دلیل تحریم های همچنان پابرجای دولت آمریکا همچنان از همکاری با ایران امتناع می‌کنند. به رغم وجود موقعیت های پرسود در بازار ایران، عدم وجود حمایت های بانکی مانع از آن شده تا شرکت های بیشتری وارد بازار ایران شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکره یک بانک خارجی با مقامات بانک مرکزی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..