تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش جمهوریخواهان و دموکرات ها برای تحریم‌های تازه ضد روسیه

به گزارش افکارنیوز،

  10 روز مانده به آغاز به کار ریاست جمهوری دونالد ترامپ، 10 قانونگذار مجلس سنای این کشور به بهانه ادعای «دخالت روسیه در انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا» طرحی برای تحریم‌های تازه علیه مسکو ارائه کردند.

تشدید اقدامات ضد روسی در آمریکا به ادعای دخالت آن در انتخابات ریاست جمهوری 2016 همچنان ادامه دارد و در تازه ترین اقدامات، 10 سناتور ارشد جمهوریخواه و دموکرات با ارائه طرحی تازه خواستار تشدید تحریم‌های روسیه شدند.

به گزارش رویترز، 5 عضو ارشد جمهوریخواه به هماره 5 هم قطار دموکرات خود در این طرح پیشنهادی خواستار ممنوعیت صدور ویزا برای تعداد بیشتری از مقامات روسیه و همچنین بلوکه کردن دارایی‌های آنها شدند.

گفته می‌شود مقامات فعال در بخش‌های دفاعی و اطلاعاتی روسیه هدف طرح ضد روسی تازه قانونگذاران آمریکایی هستند.

از سوی دیگر 10 سناتور آمریکایی که در بین آنها نامهایی چون «جان مک کین، بن کاردین، باب منندز» دیده می‌شود همچنین خواستار تحریم‌های بیشتر علیه روسیه به دلیل مواضع آن در سوریه و همچنین اوکراین شدند.

در بخشی از این طرح، پیشنهاد شده که آمریکا علیه سرمایه‌گذاری‌های خارجی به ارزش 20 میلیون دلار یا بیشتر در بخشهای نفت و گاز طبیعی تحریم‌هایی وضع کند و این سرمایه گذاریها را تنبیه کند.

از سوی دیگر، طرح جدید سناتورها، خواستار تبدیل شدن دستورات اخیر اجرایی باراک اوباما علیه روسیه به قانون شدند.

دستورات اجرایی شامل تشدید اقدامات ضد روسیه که اوباما با استفاده از اختیارات خود در مقام رئیس‌جمهوری آنرا علیه مسکو انجام داده اما تبدیل به قانون نشده است در صورت تبدیل این تدابیر اجرایی به قانون، کار دونالد ترامپ برای ابطال آن در دولتش سخت خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش جمهوریخواهان و دموکرات ها برای تحریم‌های تازه ضد روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..