تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاکستان حملات روز گذشته «کابل» و «قندهار» را به شدت محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «روزنامه پاکستان»، «نفیس زکریا» سخنگوی وزرات خارجه پاکستان در بیانیه ای حملات تروریستی روز گذشته در افغانستان را به شدت محکوم کرد.

وی همچنین ضمن اظهار همدردی با بازماندگان این حملات اعلام کرد که اسلام آباد در جهت مبارزه با تروریسم همواره در کنار کابل خواهد ماند.

لازم به ذکر است که عصر روز گذشته و طی یک عملیات انتحاری در مقابل پارلمان افغانستان ۲۴ نفر کشته و بیش از ۶۰ نفر زخمی شدند، گروه طالبان مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

افزون بر این شب گذشته و طی دو انفجار دیگری که در مهمانخانه سفارت امارات در ولایت قندهار افغانستان به وقوع پیوست هفت نفر کشته و دستکم ۱۸ نفر زخمی شدند. فرماندار ولایت قندهار و سفیر امارات متحده عربی در افغانستان نیز در این حادثه زخمی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاکستان حملات روز گذشته «کابل» و «قندهار» را به شدت محکوم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..