تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویارویی پتروشیمی و دانشگاه آزاد در جنوب/فرصت جبران برای اراکی ها

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در حالی فردا پنجشنبه برگزار می شود که برگزاری دیدارهای هفته سیزدهم به دلیل درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی لغو و به بعد از دیدارهای مرحله برگشت مسابقات موکول شد. با این شرایط ۱۰ تیم شرکت کننده در لیگ بسکتبال پس از یک هفته استراحت، دیدارهای خود در این رقابت را فردا پیگیری خواهند کرد.

در هفته چهاردهم دو تیم پتروشیمی و دانشگاه آزاد در بندرامام (ره) به مصاف هم می روند. شاید این حساس ترین دیدار این هفته از رقابت ها به حساب بیاید. شاگردان فرزاد کوهیان در نیم فصل نخست با وجود میزبانی مغلوب پتروشیمی شدند در حالیکه آنها اگر فردا برنده رقابت با حریف میزبان شوند شاید بتوانند یکی دو پله در جدول صعود کنند و این انگیزه بازیکنان دانشگاه آزاد را برای پیروزی خارج از خانه و جبران یکی از شکست های دور رفت بیشتر می کند؛ هرچند که بعید است شاگردان مهران شاهین طبع این فرصت خانگی را برای کسب دو امتیاز دیگر و تثبیت صدرنشینی به راحتی از دست بدهند.

در این هفته از رقابت های لیگ بسکتبال، نفت و شهرداری اراک تیم های دوم و سوم جدول رده بندی به ترتیب در گرگان و تهران به مصاف حریفانشان می روند. نفتی ها برای تثبیت جایگاه دومی خود باید مثل دیدار قبل و دیدارهای سه چهار هفته گذشته خود پیروز شوند با این آگاهی که پیروزی مقابل شهرداری گرگان، برای هیچ تیمی و در هیچ شرایطی راحت نیست. شهرداری اراک هم برای اینکه از رقابت میان بالانشینان عقب نماند باید شکست نیم فصل نخست مقابل شیمیدر را جبران کند. بدون توجه به نتیجه دیدار شیمیدر در هفته اول مسابقات که با چند هفته تاخیر برگزار شد و طی آن بازیکنان مصطفی هاشمی گرگانی ها را شکست دادند، پیروزی برابر شهرداری اراک در هفته پنجم اولین برد شیمیدر در این فصل از مسابقات بود و حالا بعد از گذشت هفته ها، این فرصت مهیا شده تا اراکی ها این شکست را جبران کند.

در این هفته از مسابقات دو تیم شهرداری کاشان و نیروی زمینی که با تنها یک اختلاف امتیاز در رده های هفتم و هشتم قرار دارند، رو در روی هم قرار می گیرند و شهرداری تبریز هم در شیراز به مصاف تنها تیم بدون برد می رود.

برنامه هفته چهاردهم رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور و جدول رده بندی ۱۰ تیم شرکت کننده در این رقابت ها پیش از برگزاری این دیدارها به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۳ دی ماه
* پتروشیمی بندرامام - دانشگاه آزاد
* شهرداری گرگان - نفت آبادان
* لولهa.s شیراز - شهرداری تبریز
* شهرداری کاشان - نیروی زمینی
* شیمیدر تهران - شهرداری اراک

جدول رده بندی
۱- پتروشیمی بندرامام (۱۲ بازی، ۱۱ برد، یک باخت، ۲۳ امتیاز)
۲- نفت آبادان (۱۲ بازی، ۹ برد، ۳ باخت، ۲۱ امتیاز)
۳- شهرداری اراک (۱۲ بازی، ۸ برد، ۴ باخت، ۲۰ امتیاز)
۴- دانشگاه آزاد (۱۲ بازی، ۸ برد، ۴ باخت، ۲۰ امتیاز)
۵- شهرداری تبریز (۱۲ بازی، ۷ برد، ۵ باخت، ۱۹ امتیاز)
۶- شیمیدر تهران (۱۲ بازی، ۶ برد، ۶ باخت، ۱۸ امتیاز)
۷- شهرداری کاشان (۱۲ بازی، ۵ برد، ۷ باخت، ۱۷ امتیاز)
۸- نیروی زمینی (۱۲ بازی، ۴ برد، ۸ باخت، ۱۶ امتیاز)
۹- شهرداری گرگان (۱۲ بازی، ۲ برد، ۱۰ باخت، ۱۴ امتیاز)
۱۰- لوله a.s شیراز (۱۲ بازی، بدون برد، ۱۲ باخت، ۱۲ امتیاز)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویارویی پتروشیمی و دانشگاه آزاد در جنوب/فرصت جبران برای اراکی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..