تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ترامپ به انتقادات هالیوودی‌ها

به گزارش افکارنیوز،

 ساعاتی قبل هفتاد و چهارمین مراسم گلدن گلوب در آمریکا برگزار شد. این مراسم از ابتدا به صحنه ای برای انتقاد هالیوودی ها از رئیس جمهور منتخبشان، دونالد ترامپ بدل شد. ابتدا جیمی فالون، مجری برنامه،  با گفتن جمله: «به گلدن گلوب خوش آمدید. یکی از آخرین مکان های آمریکا که هنوز به رای اکثریت احترام می گذارد.» چراغ اول را روشن کرد و پس از آن هنرمندان یک به یک به ترامپ اعتراض می کردند. اوج این اعتراضات در بخش ویژه تقدیر از مریل استریپ بود. بازیگر رکورد دار نامزدی در مراسم اسکار که ساعاتی قبل جایزه افتخاری سیسیل بی. دومیل را از سوی انجمن رسانه های خارجی هالیوود را دریافت کرد وقتی برای ادای سخنانش روی صحنه رفت، بدون اسم آوردن از دونالد ترامپ گفت که انتخاب رئیس جمهور منتخب آمریکا قلبش را به درد آورده و نمی تواند به این راحتی ها آن را از ذهنش بیرون کند. چرا که این یک فیلم سینمایی نیست. او در صحبت‌های نسبتا طولانی اش همین طور بیان داشت که بی احترامی، بی احترامی می آورد و خشونت خود باعث برانگیختن خشونت می شود و وقتی آن فرد قدرتمند از موقعیتش برای سلطه به مردم استفاده کند، ما همه شکست می خوریم.

نیویورک تایمز سراغ دونالد ترامپ رفته و نظر او را در مورد گلدن گلوب امسال پرسیده است. رئیس جمهور آینده آمریکا، با بیان این نکته که نه صحبت های مریل استریپ را شنیده و نه مراسم را دیده است گفت که بابت انتقادات سینمایی های لیبرال، اصلا تعجب نکرده. او همین طور مریل استریپ را «عاشق هیلاری» خطاب کرده و یکی از همین سینمایی های لیبرال.

جالب است بدانید که نیویورک تایمز ادعا کرده تیم ترامپ برای دعوت از سلبریتی های درجه یک در مراسم آغاز به کار و تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا دچار مشکل شده است. اما ترامپ این گزاره را رد کرده و گفته خیلی از چهره های هنری و سرگرمی مهم در آن روز میهمان او خواهند بود. به حدی که تمام فروشگاه های لباس مشهور نیویورک خالی از البسه شده اند و دیگر کسی نمی تواند برای مراسم لباس خوبی پیدا کند. باید دید در نهایت منظور ترامپ از چهره های هنری و سرگرمی مهم، چه کسانی هستند. فعلا تنها کسی که از میان هالیوودی ها عملا از ترامپ حمایت کرده، سیلوستر استالونه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ترامپ به انتقادات هالیوودی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..