تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه اتفاق عجیبی این مرد را به وزن 440 کیلو رسانده است؟ + عکس

چهارشنبه، 22 دی 1395 ساعت 07:162017-01-11اقتصادي

مردی 440 کیلویی که تلاش می کند برای رکوردشکنی وزن خود را به 500 کیلو گرم برساند.

- وی درباره میزان مواد غذایی که روزانه می خورد، گفت: روزانه 10 هزار کالری دریافت می کنم.

در یک وعده، 2 کیلو گوشت قرمز یا مرغ همراه با برنج، نان، میوه و یک لیتر شیر می خورم.

وی در مجموع روزانه 4 مرغ و 36 تخم مرغ می خورد.

خان بابا پاکستانی می گوید: می توانم تراکتور را با یک دستم نگه دارم.

روزانه 3 ساعت ورزش می کنم.

وی از کودکی اضافه وزن داشته است، اما از 18 سالگی روند رشد صعودی خود را آغاز کرده است و هم اکنون در 24 سالگی به وزن 440 کیلوگرم رسیده است.

از دشواری هایی که وی با آن مواجه است می توان به مشکل در خرید لباس، حمل و نقل و گرمی هوا نام برد.

با وجود اینکه برخی می گویند وی به دلیل سنگین وزن بودنش مریض است و نمی تواند در مسابقه کشتی آزاد شرکت کند، خان بابا این سخنان را تکذیب و بر علاقه خود برای شرکت در این مسابقات تاکید می کند.

جام جم 110
کلید واژه ها: سالگی - مواد غذایی - رکوردشکنی - سنگین وزن - اضافه وزن - کشتی آزاد - پاکستانی - حمل و نقل - تراکتور - مسابقات - تخم مرغ - مسابقه - جام جم - کالری - میزان - همراه - آزاد - ساعت - کشتی - گوشت - مشکل - میوه - ورزش - خرید - هایی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه اتفاق عجیبی این مرد را به وزن 440 کیلو رسانده است؟ + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..