تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غافل‌گیری اشوان در جشنواره موسیقی فجر با 5 آهنگ متفاوت

اشوان در جشنواره موسیقی فجر 5 آهنگ جدید و متفاوت اجرا می‌کند.

غافل‌گیری اشوان در جشنواره موسیقی فجر با 5 آهنگ متفاوتبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آخرین نشست رسانه‌ای جشنواره موسیقی فجر روز یکشنبه، رسول ترابی مدیر برنامه‌های اشوان گفت: در ماه‌های اخیر کارهای اشوان و تصمیم خودش برای حضور در عرصه موسیقی جدی‌تر شد و این موج اتفاق افتاد. نسل جدیدی که می‌آیند نسل موفق‌تری خواهند بود؛ چون جنس طرفدارها فرق کرده است.

وی ادامه داد: در موسیقی نسبت به دوره‌های قبل شاهد اتفاق‌های بهتری هستیم. اشوان بدون آلبوم کنسرت‌های زیادی برگزار کرد و این نشان داد که پتانسیل بالایی دارد و توانایی‌اش در حدی است که کیفیت آهنگ‌هایش در کنسرت تفاوتی نمی‌کند. باید قبول کنیم که نسل جدید موسیقی آمده و این موضوع کار را برای نسل قبل سخت تر می‌کند.


همچنین اشوان اظهار داشت: در جشنواره موسیقی یک سانس اجرا داریم و تلاش می‌کنیم که برنامه‌های جدید داشته باشیم و تمام انرژیمان را می‌گذاریم که بتوانیم اجرای متفاوت‌تری روی صحنه ببریم. در این اجرا از ساز بندی‌های جدید مانند کمانچه و سه تار استفاده خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: سعیدی، شفیعی‌زاده، ساسان هاشمی، سعید شمس، مصطفی شعبانی و ایرجی از نوازنده‌های گروه هستند. قرار است پنج قطعه جدید اجرا کنیم که تا به حال شنیده نشده است. آلبوم در اواخر بهمن ماه منتشر می‌شود که شامل سیزده قطعه است و چند قطعه از آن در کنسرت‌ها اجرا نشده است.
 

 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غافل‌گیری اشوان در جشنواره موسیقی فجر با 5 آهنگ متفاوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..