تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارلوس: زیدان بهترین مربی دنیا خواهد شد

ساعت24-وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره پیشین رئال مادرید اعتقاد دارد زین الدین زیدان به زودی بهترین سرمربی دنیا خواهد شد.

، روبرتو کارلوس که سابقه بازی در کنار زین الدین زیدان در رئال مادرید را دارد عنوان کرده این مربی ۴۴ ساله در آینده به بهترین مربی دنیا تبدیل خواهد شد.

کارلوس به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

    شما می توانید آمار و ارقام تیم زیدان را ببینید. حرف دیگری برای گفتن نمی ماند. مربی های زیادی نیستند که توانسته باشند در یک فصل مثل زیدان نتیجه بگیرند. برای او آرزوی موفقیت می کنم. او با سادگی، مدرنیته و تمرین فوق العاده توانسته عملکرد خیلی خوبی داشته باشد. دستیارانش کمک زیادی به او می کنند. او آماده است که در آینده به بهترین مربی دنیا تبدیل شود.

مدافع برزیلی پیشین رئال مادرید درباره انتخاب کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال دنیا گفت:

    برای مدت طولانی به این بازیکنان جنگ بوده است. یک  سال مسی بهترین بازیکن می شود و سال بعد نوبت کریستیانو است. رونالدو امسال شایسته دریافت این جایزه بود. مربیان، بازیکنان و ژورنالیست ها رای دادند و فکر می کنم او شایسته این جایزه بود. امیدوارم از این لحظات لذت ببرد.

نود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارلوس: زیدان بهترین مربی دنیا خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..