تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملکه رنجبر : اوضاع جسمی خوبی ندارم و حالم تعریفی ندارد

تاریخ نشر : چهارشنبه 22 دی 1395 مشاهده : 62 سایر اخبار سینمای ایران و جهان RSS

ملکه رنجبر از آخرین وضعیت جسمی اش گفت.

ملکه رنجبر

 ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت سینما٬ تئاتر و تلویزیون پیرامون اوضاع و احوال این روزهای خود گفت: اوضاع جسمی خوبی ندارم و حالم تعریفی ندارد.
 
وی همچنین در مورد فعالیت اخیر خود اظهار داشت: مهران غفوریان با من صحبت کرد و گفت که قرار است، اوایل زمستان زیر آسمان شهر چهار را تولید کند و می‌خواهد اولین بازیگر این مجموعه تلویزیونی٬ من باشم. چند روز پیش غفوریان با ماشین دنبالم آمد و مرا برای حضور در یک سکانس در سریالش برد تا مردم از صحت و سلامت من با خبر بشوند.
 
بازیگر فیلم سینمایی «گناهکاران» در پایان در خصوص ادامه فعالیت‌هایش تصریح کرد: من در حال حاضر امکان هیچ فعالیتی ندارم و نمی توانم دوباره در فیلم یا سریال ایفای نقش کنم.

مشرق

اخبار مرتبط:

جدال ملکه رنجبر با بیماری پارکینسون

چرا ملکه رنجبر سه ماه در سی‌سی‌یو بستری شد؟ !

درددل های ملكه رنجبر و تعریف و تمجید از پسر مهربانش + عکس

بازدید رضا رویگری و همسرش از شهلا ریاحی و ملکه رنجبر + تصاویر

بغض ملکه رنجبر شکست / گفتگو با وی در روزهای بیماری اش + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملکه رنجبر : اوضاع جسمی خوبی ندارم و حالم تعریفی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..