تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم خاص هولیا افشار برای سال 2017

هولیا افشار برای قبول همکاری با هر مجموعه تلویزیونی قوانین و شروط خاصی برای خود دارد

هولیا افشار بازیگر نقش صفیه سلطان در فصل اول ماه پیکر است.

هولیا افشار به تازگی در یک رستوران با خبرنگاران مواجه شد. وی در آن مکان تولد خواهرش را به همراه خانواده جشن گرفت و پس از آن به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

هولیا افشار در جواب به سوالاتی درباره حضور داشتن و یا نداشتن در یک پروژه جدید که تولید شرکت پروداکشن لیمون است، گفت: “از این پروژه پیشنهاد همکاری دریافت کردم. اما با وجود اینکه شرکت پروداکشن لیمون را می پسندم، نتوانستم به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهم. زیرا فکر می کنم این کار مانع پیشرفت پروژه فیلم “سلفی” خواهد شد.”

هولیا افشار برای قبول همکاری با هر مجموعه تلویزیونی قوانین و شروط خاصی برای خود دارد و در صورت قبول پیشنهاد هر شرکت تولید، پروداکشن موردنظر موظف به قبول آن شرایط است. با وجود اینکه شرکت های پروداکشن با تمام شرایطی که هولیا برای حضور در سریال ها دارد، موافقت می کنند، او تصمیم گرفت در سال 2017 در هیچ سریالی حضور نداشته باشد.

البته همانطور که مشاهده کردید این هفته هولیا افشار در مسابقه o ses به جای سیبل جان حضور داشت. سیبل جان به دلیل بیماری نتوانست در این بخش از این مسابقه شرکت کند و هولیا افشار بر روی صندلی او نشست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم خاص هولیا افشار برای سال 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..