تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسلمان از هواداران ناراحت است یا مسئولان باشگاه

کد خبر: ۴۵۸۹۵۴

۱۱۰۹  بازدید

اقدام غیر منتظره محسن مسلمان در شبکه های مجازی بار دیگر نگاه ها را به سمت این بازیکن جلب کرد.

هوادار: محسن مسلمان در یک اقدام غیر منتظره تمام پست های اینستاگرامی اش با پیراهن پرسپولیس را پاک کرد. اتفاقی که باعث تنش های زیادی در همان دنیای مجازی شده است.برخی ها عنوان کرده اند با توجه به حضور سروش رفیعی در پرسپولیس هجوم کاربران به گپ خصوصی با مسلمان و صحبت های آنها باعث دلخوری شدید مسلمان شده است. عده ای دیگر نیز عنوان می کنند مسلمان حسابی از دست باشگاه پرسپولیس به خاطر دادن شماره هفت به سروش رفیعی شاکی است.گویا این بازیکن در بدو ورودش خواهان شماره هفت شده بود که با مخالفت مسئولان پرپولیس مواجه می شود. در واقع گفته می شود مسلمان از تبعیضی که بین او و سروش رفیعی قائل شده اند گله مند است و می خواهد برود. به هر حال بایستی منتظر ماند و دید در ساعات باقیمانده تا بازی اول پرسپولیس در نیم فصل دوم چه اتفاقاتی رقم می خورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسلمان از هواداران ناراحت است یا مسئولان باشگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..