تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویترز: ایران از زورآزمایی بر سر تمدید «قانون تحریم‌های ایران» خودداری کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رویترز با استناد به اظهارات دیپلمات‌های ارشد ایرانی و روسی بعد از ششمین نشست کمیسیون مشترک برجام مدعی شده تهران تصمیم گرفته مجادلات بر سر اقدام آمریکا در تمدید «قانون تحریم‌های ایران» را تشدید نکند.

این خبرگزاری انگلیسی مدعی شده ایران به قصد جلوگیری از اخلال در برجام در ششمین نشست کمیسیون مشترک که سه‌شنبه در وین برگزار شد، از زورآزمایی بر سر اقدام آمریکا خودداری کرده است. 

عراقچی در جمع خبرنگاران گفت: «ایران نگرانی‌هایش در خصوص اینکه تمدید قانون تحریم‌های ایران وضع مجدد تحریم است را بیان کرد. فکر می‌کنم کمیسیون مشترک نگرانی‌های ایران را خیلی جدی گرفت.»

با وجود این، به نوشته رویترز، آقای عراقچی در پاسخ به این سوال که آیا ایران از این نشست برای انتقال نگرانی‌هایش به کمیسیون حل اختلافات برجام استفاده کرده گفت: «خیر.»

«ولادیمیر وورونکوف»، سرپرست هیئت روسیه در کمیسیون مشترک برجام هم در این مورد گفت: «قانون تحریم های ایران، قانون مطلوبی نیست، اما اتفاقی است که افتاده است. رویکرد مشترک همه کشورها این بود که همه اقدامات لازم برای جلوگیری از وارد آمدن ضربه به اجرای برجام انجام شود.»

انتهای پیام/ * 

http://fna.ir/T86NAA اخبار مرتبط موافقت کمیسیون مشترک برجام با طرح ایران برای پاک‌سازی رسوبات از تاسیسات نطنز95/10/21 - 22:22توضیحات معاون ظریف درباره جلسه امروز کمیسیون مشترک برجام در وین95/10/21 - 21:42وال‌استریت ژورنال: ایران با طرح آمریکا برای «پاکسازی» نیروگاه نطنز موافقت کرد95/10/21 - 21:21



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویترز: ایران از زورآزمایی بر سر تمدید «قانون تحریم‌های ایران» خودداری کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..