تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف کارت سوخت؛ عاملی برای افزایش قاچاق بنزین؟

یک نماینده مجلس گفت: در سال های گذشته آمار قاچاق سوخت در کشور پایین آمده است.

حذف کارت سوخت ،پای قاچاقچیان را به سفره بنزین باز می کند؟ اسدالله قره خانی الوستانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بر مبنای یکی از بندهای قانون بودجه 95 اجازه قانونی حذف کارت سوخت به دولت داده شده است.

وی تصریح کرد: تصویب قانون استفاده از کارت سوخت موجب شد تا از طریق سهمیه بندی سوخت صرفه جویی در مصرف محقق شود.

الوستانی اظهار داشت : وزارت نفت معتقد است که کارت سوخت دیگر کاربردی ندارد و تنها از این کارت به عنوان سوییچی برای خروج بنزین از نازل استفاده می شود.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: وزارت نفت در پاسخ به نگرانی مجلسی ها در خصوص افزایش قاچاق سوخت بعد از حذف کارت مدعی شد، به جز موارد اندکی در مناطق مرزی گزارش دیگری از قاچاق سوخت به دستمان نرسیده است.

وی گفت: وزارت نفت معتقد است که حفظ کارت سوخت هزینه ی بالایی را به دولت تحمیل می کند و درنتیجه ضروری نیست که مردم را مجبور به استفاده از آن کنیم.

الوستانی همچنین درپایان متذکر شد: برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی معتقدند که باید زیرساخت کارت سوخت که با هزینه و زحمت بسیاری ایجاد شده حفظ شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف کارت سوخت؛ عاملی برای افزایش قاچاق بنزین؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..