تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکان-گسترش فولاد/یکی در خانه نمی بازد؛ دیگری خارج ازخانه

تیم های پیکان تهران و گسترش فولاد تبریز برگزارکننده یکی از حساس ترین بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر خواهند بود.

به گزارش کاپ، تیم های پیکان تهران و گسترش فولاد تبریز روز پنجشنبه از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس در چهارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

* تیم پیکان تهران با کسب 25 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند آنها هم امتیاز با ذوب آهن هستند و در صورتی که گسترش را از پیش رو بردارند با 28 امتیاز تا رتبه سوم بالا خواهند آمد اما اگر نتیجه مورد نیاز برای تیم کسب نشود امکان دارد با سقوطی چند پله ای مواجه شوند.

* تیم گسترش فولاد تبریز با کسب 20 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی جای دارد. شاگردان فراز کمالوند در صورت کسب سه امتیاز بازی با پیکان رسما به جمع بالانشینان اضافه خواهند شد اما اگر در این دیدار شکست بخورند یا به تساوی رضایت بدهند امکان دارد یک رده در جدول رده بندی سقوط کنند.

* دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه بنیان دیزل تبریزی با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید.

* گسترش فولاد بعد از پرسپولیس و در کنار تراکتورسازی بهترین خط دفاع لیگ را دارد. این اتفاق در حالی رخ داده که پیکان 4 گل بیشتر دریافت کرده است.

* محمد اوسانی، محمد نصرتی و محدرضا خرسند نیا سه بازیکن ورودی گسترش فولاد در نقل وانتقالات نیم فصل تا به اینجا بوده اند و محمدرضا خلعتبری به همراه محسن حمیدی جداشده های تیم فراز کمالوند بودند.

* در سوی مقابل مهران موسوی تنها ورودی تیم پیکان تا به اینجای کار در بازار نقل و انتقالات نیم فصل بوده است.

* گسترش فولاد تبریز در 7 بازی خارج از خانه خود در نیم فصل اول هیچ  شکستی را متحمل نشد و 6 تساوی و یک پیروزی نصیب تیم فراز کمالوند شد. لازم به ذکر است گسترش فولاد از ششم آبان ماه تا به الان هیچ شکستی را تجربه نکرده و در 5 بازی آخرش به 3 پیروزی و 2 تساوی دست پیدا کرده است.

* پیکان در مصاف با تیم های تبریزی به یک پیروزی و یک تساوی و یک شکست رسیده است. شاگردان مجید جلالی سه بازی آخر خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. پیکان در بازی خانگی خود به 4 تساوی و 3 پیروزی دست پیدا کرده است و هنوز شکست نخورده است.

* ماهان رحمانی از تیم پیکان تهران به دلیل سه اخطاره بودن در این دیدار غایب خواهد بود. این دو تیم در تاریخ لیگ برتر 3 بار به مصاف هم رفتند که حاصل آن دو تساوی و یک پیروزی برای گسترش بوده است هنوز تیم پیکان به بردی مقابل آبی پوشان تبریزی نرسیده است.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکان-گسترش فولاد/یکی در خانه نمی بازد؛ دیگری خارج ازخانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..