تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عشق آیت‌الله هاشمی به رهبر انقلاب تا آخرین لحظات عمر پایدار بود

آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهارداشت: راه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کاملا مشخص است. سلیقه‌ها و نظرات ایشان ممکن است در برخی از مسائل مختلف باشد اما شخصیت و مقام  آیت‌الله خامنه‌ای برایشان بسیار مهم بود.

وی افزود: ایشان به آیت‌الله خامنه‌ای بسیار عشق می‌ورزیدند و در تمام حوادث از ابتدا تا آخر؛ هفته‌ای یک بار دیدار با مقام معظم رهبری را داشتند و خدمت مقام معظم رهبری می‌رسیدند و نظراتشان را ارائه می‌دادند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: ایشان تمام نظراتشان را برای دریافت رضایت رهبری خدمت حضرت آقا ارائه می‌دادند تا رضایت رهبری محفوظ باشد و در حدی حرکت می‌کرد که مطمئن باشد مقام معظم رهبری رضایت دارند.

وی با بیان اینکه باید مقام معظم رهبری را به عنوان شخصیتی شاخص قرار دهیم، بیان‌کرد:  چه اصولگرا باشیم و چه اصلاح طلب تصمیماتی را بگیریم که آیت‌الله خامنه‌ای از حرف و نظرات ما راضی باشند و اگر در مسیری حرکت کردیم  که متوجه شدیم  ایشان نظر دیگری دارند نظرمان را عوض کنیم.

آیت‌الله موسوی جزایری گفت: همه جریانات سیاسی مانند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مراقب باشند که از نظرات آیت‌الله خامنه‌ای تعدی نکنیم و اگر تعدی کردیم و متوجه شدیم که مقام معظم رهبری نظرشان مخالف است خود را با نظر صحیح ایشان تطبیق دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عشق آیت‌الله هاشمی به رهبر انقلاب تا آخرین لحظات عمر پایدار بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..