تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقوع ۲ انفجار در ولایت قندهار افغانستان/ سفیر امارات زخمی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه خبری «ایندین اکسپرس»، فرماندار ولایت قندهار در جنوب افغانستان و سفیر امارات متحده عربی طی دو انفجاری که در مهمانخانه سفارت امارات به وقوع پیوست، زخمی شدند.

یک مقام امنیتی افغانستان تأیید کرد که در اثر این دو انفجار، هفت نفر کشته و دست کم ۱۸ تن زخمی شدند.

«صمیم خپولواک» سخنگوی فرماندار قندهار که خود در این حادثه مجروح شد، اعلام کرد که «محمد عبدالله الکعبی» سفیر امارات متحده عربی به همراه دیگر فرستاده سیاسی این کشور و «همایون عزیزی» فرماندار قندهار دراثر این انفجارها زخمی شدند.

وی همچنین گفت که دست کم چهار تبعه عرب که جزء محافظان شخصی بودند، در این حادثه کشته شده اند.

طبق گفته مقامات محلی، این انفجارها در جریان برگزاری یک نشست سطح بالا در مهمانخانه سفارت امارات متحده عربی به وقوع پیوست.

بنا به ادعای بازماندگان این حادثه، مواد منفجره در داخل یک کاناپه در سالن نشیمن این مهمانخانه که مقامات گرد آمده بودند؛ جاسازی شده بود.

شایان ذکر است که تاکنون هیچ گروهی از جمله طالبان مسئولیت این انفجارها را برعهده نگرفته اند. این حادثه در حالی بوقوع پیوست که بعدازظهر سه شنبه وقوع دو انفجار دیگر در شهر کابل افغانستان سی کشته و چندین زخمی برجای گذاشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقوع ۲ انفجار در ولایت قندهار افغانستان/ سفیر امارات زخمی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..