تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر جدید Justice League، ابرقهرمانان فیلم را کنار هم نشان می‌دهد

تصویر جدید Justice League، ابرقهرمانان فیلم را کنار هم نشان می‌دهد

ساعاتی پیش تصویر جدید و جذابی از فیلم سینمایی مورد انتظار لیگ عدالت (Justice League) منتشر شد که در آن برای اولین بار شاهد حضور ابرقهرمانان بازی در کنار هم هستیم. با تک‌شات و این تصویر جذاب همراه شوید.

 

بن افلک در فیلم Justice League در نقش بتمن قرار می‌گیرد و به همراه او گل گدوت (در نقش واندروومن)، ازرا میلر (در نقش فلَش)، جیسون موموآ (در نقش آکوامن) و البته ری فیشر (در نقش سایبورگ) حضور خواهند داشت. جاستیس لیگ که در دنیای سینمایی دی‌سی جریان دارد، برای اکران در نوامبر ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است و جزو بلاک‌باسترهای امسال محسوب می‌شود. این فیلم ابرقهرمانان دیگری همچون سوپرمن و مِرا را نیز شامل می‌شود و همین موضوع، آن را به یک فیلم مورد انتظار تبدیل کرده است.

 

زک اسنایدر، کارگردان فیلم لیگ عدالت، در گفت‌و‌گوی خود با سایت USA Today اطلاعات جالبی را در مورد نقش شخصیت واندروومن در فیلم به اشتراک گذاشت. لازم است بدانید که این شخصیت قرار است در فیلمی مستقل با همین نام چند ماه قبل از اکران لیگ عدالت، وارد باکس آفیس شود. اسنایدر در مورد واندروومن می‌گوید:

[پس از کش و قوس‌های فراوان] او در می‌یابد که بشریت همیشه بهترین و عالی‌ترین چیز ممکن نیست [و گاهی اوقات روی بدی هم از خود نشان می‌دهد.] لحظه‌های بی‌رحمانه زیادی برای واندروومن رقم خواهند خورد. چیزی که ما قرار است در مورد واندروومن بفهمیم، عادت کردنش به شرایط جدید و رو به رو شدن با دوگانگی است.

 

او صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد:

در فیلم Justice League، او به‌‌صورت کامل تبدیل به کسی می‌شود که بشریت را در آغوش می‌گیرد و با تمام وجود آن را ستایش می‌کند.

 

تصویر جدید فیلم لیگ عدالت را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

 

فیلم سینمایی Justice League در روز ۱۶ نوامبر ۲۰۱۷ (مصادف با ۲۵ آبان‌ماه ۱۳۹۶) در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد. فیلم Wonder Woman هم برای اکران در ۲ ژوئن (۱۲ خرداد ۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر جدید Justice League، ابرقهرمانان فیلم را کنار هم نشان می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..