تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صبای قم - صنعت نفت آبادان/ فیروز کریمی به لیگ برتر فوتبال بازگشت

اولین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر امروز با برگزاری بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و صبای قم آغاز می شود.

تیم های صنعت نفت آبادان و صبای قم از ساعت 15 در ورزشگاه تختی آبادان در چهارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان به مصاف هم می روند.

  دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و صبای قم اولین مسابقه دور برگشت رقابت های لیگ برتر خواهد بود. جدال رفت این دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل در قم به اتمام رسید. در آن زمان هدایت تیم صنعت نفت برعهده نادر دست نشان بود.

تیم صنعت نفت آبادان با هدایت فیروز کریمی با 16 امتیاز در رده 11 جدول قرار دارد و در صورتی که بازیکنان صنعت نفت بتوانند در بازی فردا به پیروزی برسند موقتا جای استقلال خوزستان را در رده دهم خواهند گرفت اما اگر در این دیدار امتیازی از دست بدهند احتمال سقوط شان تا رده چهاردهم هم وجود دارد.

فیروز کریمی طی روز های گذشته و با عقد قرارداد سرمربی تیم صنعت نفت آبادان شد و وی جای نادر دست نشان را گرفت.

تیم صبای قم نیز با هدایت مرفاوی با 9 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی جای دارند و بازیکنان این تیم در صورت پیروزی مقابل صنعت نفت جایگاه شان تغییری نخواهد کرد اما اگر شکست بخورد و یا به تساوی برسند این احتمال وجود دارد که قعرنشین شوند.

 صمد مرفاوی نیز در نیم فصل رقابت ها تا آستانه برکناری از این تیم قرار گرفت اما در نهایت وی همچنان در جمع صبایی ها به کار خود ادامه داد.

 تیم صنعت نفت آبادان در تعطیلات نیم فصل علیرضا نورمحمدی را جذب کرد اما دنی سانتویا مهاجم کلمبیایی این تیم از جمع آنها جدا شد و از طرفی تیم صبای قم امید نظامی پور،عمران زاده و فروزان را جذب کرد و بازیکنانی همچون لک،حق جو،اسلامی و علی آبادی در خروج قرار گرفتند.

بیک زاده و الهامی از تیم صبا و امین فر مدیر تیم صنعت نفت آبادان از محرومان دیدار امروز هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صبای قم - صنعت نفت آبادان/ فیروز کریمی به لیگ برتر فوتبال بازگشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..