تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجید صالحی: نمردم و یک فیلمم به جشنواره فجر رفت | عکس

مجید صالحی: نمردم و یک فیلمم به جشنواره فجر رفت | عکس

فرهنگ > سینما - مجید صالحی برای اولین بار با فیلم «چراغ‌های خاموش» در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید صالحی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: «منم نمردم و بالاخره يه فيلمم براى اولين بار به جشنواره فجر رفت، زندگيه ديگه دير و زود داره ولى سوخت و سوز نداره.»

او افزود: «فيلم سينمايى «چراغ‌هاى ناتمام» به كارگردانى؛ مصطفى سلطانى عزيز. ممنون از اميرحسين عسگرىِ دوست‌داشتنى، مهربان، كارگردان خلاق و جوان براى بازيگردانى بنده و سپاس از تک تک دوستانى كه در اين فيلم حضور داشتن و صادقانه زحمت كشيدن براى يک فيلم نجيب و براى من انرژى و مايه دلگرمى بودند.»

سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن ماه برگزار می‌شود.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجید صالحی: نمردم و یک فیلمم به جشنواره فجر رفت | عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..