تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله صانعی از بیمارستان مرخص شد

سرویس سلامت و پزشکی بی باک؛ بخش مهمترین عناوین:

دیدار پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور مصدوم حادثه سقوط بالگرد اورژانس
سرپرست مرکز اورژانس کشور، حال عمومی آیت الله حسن صانعی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس بنیاد ۱۵ خرداد را مساعد دانست و گفت: خوشبختانه ایشان از بیمارستان مرخص شدند.

به گزارش بی‌باک، دکتر پیرحسین کولیوند اظهار داشت: آیت الله صانعی در مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی دچار نوسانات فشار قرار گرفتند و به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: آیت الله صانعی تحت اقدامات اولیه تشخیصی قرار گرفتند و خوشبختانه حال عمومی ایشان برای ترخیص از بیمارستان مساعد شد.

آیت الله حسن صانعی، امروز در زمان تدفین آیت الله هاشمی رفسنجانی در داخل ضریح بودند که به دلیل تألمات روحی و همچنین گرمای بیش از اندازه، شرایط نامساعدی پیدا کردند،‌  وزیر بهداشت که در داخل ضریح بود معاینات و اقدامات اولیه را انجام داد و عوامل اورژانس نیز ایشان را به بیمارستان خاتم الانبیا منتقل کردند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله صانعی از بیمارستان مرخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..