تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درود بر سعه صدر نیروهای انقلاب / از احترام به ضعیف‌ترین رای تاریخ تا اخلاقمداری در فوت هاشمی

تفاوت بارز نیروهای انقلاب با مدعیان آزاداندیشی؛

فتنه گران از زمان اعلام درگذشت هاشمی، تمام تلاش خود را در شبکه‌های مجازی انجام داده بودند که مردم را تحریک کنند و مراسم را به اغتشاش بکشانند.

سرویس سیاسی بی‌باک: امروز تاریخ سکانسی دیگر از آزاداندیشیان واقعی را به نمایش گذاشت. نیروهای انقلابی در حالی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به ضعیفترین منتخب تاریخ ریاست جمهوری پس از انقلاب که تنها با چندهزار رای بیشتر به پاستور راه یافته بود احترام گذاشتند که مدعیان آزاداندیشی و روشنفکری در انتخابات 88 حتی به میلیونها رای مردم ایران هیچ حرمتی قائل نشده بودند و بعدها با رفت و آمد به کشورهای غربی، از دشمنان این سرزمین خواستند که با تحریمهای بیشتر بر ملت ایران فشار آورند.

و از دو روز پیش که خبر درگذشت آقای هاشمی رفسنجانی منتشر شد، نیروها و رسانه‌های انقلابی بیشترین ابراز همدردی را با خانواده آن مرحوم داشتند و به هر شکل ممکن از مردم خواستند که با صرذف نظر از اشتباهات تاریخی آقای هاشمی در برهه‌های از تاریخ انقلاب، صرفا نقاط مثبت زندگی او را ببینند و با حضور خود در مراسم تشییع جنازه از او تجلیل کنند.

حتی رهبر معظم انقلاب قبل از شروع خواندن نماز میت بر پیکر آقای هاشمی، به مجری مراسم تاکید کرد که اعلام کند، همه نماز میت را بخوانند که فلسفه و معنای آن کاملا مشخص است.

این همه لطف و بزرگی از سوی حضرت امام خامنه‌ای و نیروهای انقلابی در حالی صورت گرفت که همه آنان در سالهای اخیر از آقای هاشمی دلخوری‌هایی داشتند اما همانگونه که در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با سعه صدر و بزرگی و بر مبنای اخلاقمداری و قانونمداری به ضعیفترین رای تاریخ ریاست جمهوری کشور احترام گذاشتند، در این روزها نیز با سعه صدر و روحیه بزرگ منشانه خود آقای هاشمی و خانواده‌اش که از برخی رفتارهای آنها در سالهای اخیر بسیار دلخور بودند، کمال احترام و ادب را قائل شدند.

اما روسیاهی برای فتنه گران نثار شد که نه در سال 88 به رای 25 میلیونی مردم حرمتی قائل شده بودند و در این چند روزه هم تمام تلاش خود را کردند که مراسم را به حاشیه و جنجال بکشانند و از فوت اقای هاشمی، نزد دشمنان نظام کاسبی کنند که حضور باشکوه مردم انقلابی در پی پیام ولی امر مسلیمن، فتنه آنها را خاموش کرد و بار دیگر گروهک خس و خاشاک، روسیاهتر از قبل با دست خالی به لانه‌هایشان بر گشتند و ملت شریف و بصیر ایران و مسئولان و نخبگان واقعی و دلسوز  اصولگرا و اصلاح طلب، به پاس خدمات آقای هاشمی و شرایط داغداری خانواده وی، تمام تلاش خود را برای باشکوه برگزار شدن مراسم اقای هاشمی انجام دادند.

گفتنی است؛ فتنه گران از زمان اعلام درگذشت هاشمی، تمام تلاش خود را در شبکه‌های مجازی انجام داده بودند که مردم را تحریک کنند و مراسم را به اغتشاش بکشانند اما مردم بصیر و انقلابی ایران بار دیگر 9 دی خلق کرردند و فتنه گران را در نطفه خفه کردند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درود بر سعه صدر نیروهای انقلاب / از احترام به ضعیف‌ترین رای تاریخ تا اخلاقمداری در فوت هاشمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..