تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایا مدارس و ادارات فردا چهارشنبه 22 دی تعطیل است ؟

ایا مدارس و ادارات فردا چهارشنبه 22 دی تعطیل است ؟

مدارس و دانشگاه ها فردا چهارشنبه تعطیل است؟

635544278227851983 ایا مدارس و ادارات فردا چهارشنبه 22 دی تعطیل است ؟

ایا مدارس و ادارات فردا چهارشنبه 22 دی تعطیل است ؟

.

بنا به گزارش هیات دولت و استانداری تهران مدارس و ادارات و دانشگاه ها کشور فردا چهارشنبه 22 دی ماه 1395 تعطیل نمی باشد.

دبیر هیات دولت در واکنش به برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی چهارشنبه اعلام کرد که فردا تعطیل نیست و همه ادارات، سازمانها و مدارس فعالیت عادی خود را انجام خواهند داد.

محسن حاجی میرزایی عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دولت هیچ تصمیمی مبنی بر تعطیلی روز چهارشنبه اتخاذ نکرده و شایعاتی که در این زمینه منتشر شده است، صحت ندارد.

وی خاطرنشان ساخت: هیات دولت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام (ره) و رهبری، در بیانیه ای، سه روز عزای عمومی اعلام کرد اما این امر به معنای تعطیلی نیست و فقط امروز – سه شنبه- تعطیل بوده است. پیکر آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در میان جمعیت پرشمار و حضور میلیونی مردم از مقابل دانشگاه تهران به سوی حرم مطهر امام خمینی و آرامگاه ابدی او تشییع و بدرقه شد.

این مراسم از ساعت 8:30 صبح امروز آغاز شد. در ادامه مراسم، اقامه نماز میت بر پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در ساعت 10 صبح توسط آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری در محل دانشگاه تهران برگزار شد. همچنین سران سه قوا، جمعی از فرماندگان ارشد نظامی،نمایندگان مجالس خبرگان رهبری، شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا، جمعی از هنرمندان و ورزشکاران نیز در این مراسم حضور پیدا کردند.

پیکر آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی ظهر امروز در ضریح حرم امام خمینی(ره) به خاک سپرده شد.

حاجی میرزایی گفت که تصمیم دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر لغو امتحانات این دانشگاه در روز چهارشنبه ارتباطی با دولت ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایا مدارس و ادارات فردا چهارشنبه 22 دی تعطیل است ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..