تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس با حضور رفیعی شخصیت بالایی می گیرد / هر چه زودتر تکلیف بازیکنان خارجی را مشخص کنید

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل موفق شد سامان نریمان جهان را از ماشین سازی تبریز جذب کند و همچنین با ترکیدن بمب نقل و انتقالات توسط پرسپولیسی‌ها، سروش رفیعی بازیکن تراکتورسازی تبریز به این باشگاه پیوست تا این تیم با قدرت بیشتری کارش را در نیم فصل دوم ادامه دهد.

 

حمید درخشان در مورد نقل و انتقالات نیم فصل پرسپولیس اظهار داشت: «پرسپولیس در نیم فصل چند بازیکنش را از دست داد که نوراللهی و عالیشاه از مهره های تاثیرگذار آن بودند و رفتن آنها هم دست خودشان نبود و باید برای گذراندن دوران سربازی به تراکتورسازی می‌رفتند.»

 

وی ادامه داد: «البته تاکنون دو بازیکن خوب جذب پرسپولیس شده‌اند. سامان نریمان جهان و سروش رفیعی دو بازیکن باکیفیتی هستند که جذب باشگاه شدند. این بازیکنان باید بدانند پرسپولیس تیم بزرگی است و آنها هم با قابلیتی که دارند می‌توانند خودشان را نشان دهند.»

 

درخشان در رابطه با کیفیت بالای سروش رفیعی در خط هافبک و کمک این بازیکن به پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: «داشتن بازیکنانی مثل سروش رفیعی آرزوی هر تیمی است. پرسپولیس با حضور رفیعی شخصیت بالایی می‌گیرد و روان‌تر بازی می‌کند. هر چقدر خط هافبک یک تیم بازیکنان تکنیکی باشند شعور و شکل بازی آن تیم بهتر می‌شود. امیدوارم رفیعی بتواند در پرسپولیس درخشش سال‌های قبلش را تکرار کند.»

 

مربی سابق پرسپولیس در مورد تکلیف بازیکنان خارجی این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل افزود: «مسئولین پرسپولیس باید هر چه زودتر تکلیف بازیکنان خارجی را مشخص کنند. حضور این بازیکنان در پرسپولیس بار مالی زیادی را به تیم وارد می‌کند. ضمن اینکه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به بازیکنان خارجی باکیفیت تری در خط حمله و دفاع دارد اما وجود این بازیکنان باعث می‌شود تا پرسپولیسی‌ها نتوانند مهره‌های خارجی خوبی را جذب کنند.»

آنا

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس با حضور رفیعی شخصیت بالایی می گیرد / هر چه زودتر تکلیف بازیکنان خارجی را مشخص کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..