تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بيل مکانيکي قاچاق در اردکان توقيف شد

بيل مکانيکي قاچاق در اردکان توقيف شد

فرمانده انتظامی شهرستان "اردکان" از توقيف يک دستگاه بيل مکانيکی قاچاق به ارزش چهار ميليارد ريال توسط ماموران پليس خبر داد.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، سرهنگ سيدرضاصادقيان گفت: ماموران با انجام عمليات ايست و بازرسي در محورهاي اصلي، يک دستگاه تريلي را که حامل يک دستگاه بيل مکانيکي بود متوقف کردند.

وي ادامه داد: در بررسي هاي انجام شده ماموران، مشخص شد که اين بيل مکانيکي فاقد اسناد و مدارک گمرکي بوده و به صورت قاچاق بارگيري و در حال حمل است.

سرهنگ صادقيان ضمن اشاره به توقيف خودرو و دستگيري يک متهم در اين خصوص خاطرنشان کرد: ارزش اين بيل مکانيکي قاچاق چهار ميليارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان اردکان در پايان تصريح کرد: متهم قصد انتقال اين بيل مکانيکي، از استان هاي جنوب شرقي به استان البرز را داشت که توسط ماموران پليس اين شهرستان دستگير و براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

میزان

110

این اخبار را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بيل مکانيکي قاچاق در اردکان توقيف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..