تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف در محور جعفریه ــ قم 7 کشته و مجروح به‌جای گذاشت

مهدی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به برخورد شدید دو خودروی سمند ــ پژو در محور جدید جعفریه ــ قم اظهار داشت: این تصادف دلخراش 7 کشته و مجروح به جای گذاشت.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با بیان اینکه براساس تماس و اطلاعات مردمی از طریق خط تلفن 115 این تصادف به اورژانس استان قم اطلاع‌رسانی شد، گفت: به‌دلیل احتمال بالا بودن تلفات و مجروحان بلادرنگ تعداد 4 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به‌توالی به محل تصادف اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه پس از حضور همکاران اورژانس در محل تصادف و ارزیابی اولیه مشخص شد 3نفر از سرنشینان هردو خودرو متشکل از 2 نفر آقا و 1نفر خانم در دم و در محل تصادف فوت کرده‌اند.

فراهانی افزود: این تصادف 4 مجروح هم داشت که حال 2نفر از مجروحان نیز وخیم بوده و با عملیات احیا و مراقبت‌های ویژه در داخل آمبولانس به مرکز درمانی قم منتقل شدند همچنین 2مجروح دیگر این تصادف نیز با آسیب‌ها و شکستگی‌های خفیف‌تر درحال انتقال به مراکز درمانی سطح شهر هستند.

انتهای پیام/*

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف در محور جعفریه ــ قم 7 کشته و مجروح به‌جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..