تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخست‌وزیر ژاپن درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن امروز ــ سه‌شنبه ــ در پیام تسلیت خود، ضمن ابراز تأسف و همدردی صمیمانه از درگذشت «آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی» رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، به دستاوردهای او نیز اشاره کرده است.

به گزارش ایرنا، همچنین «فومیو کیشیدا» وزیر امور خارجه ژاپن نیز در پیامی جداگانه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفته است.

 «آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به‌دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود شامگاه یکشنبه دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امروز ــ سه‌شنبه ــ با حضور گسترده مردم در تهران برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با حضور در این مراسم، در دانشگاه تهران نماز را بر پیکر او اقامه کردند.

انتهای پیام/.*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخست‌وزیر ژاپن درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..