تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عبدالله عبدالله امشب عازم تهران می شود

به گزارش خبرنگار مهر، «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان به همراه مقامات عالی رتبه این کشور برای شرکت در مراسم درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی امشب عازم تهران می شوند و فردا در این مراسم حضور خواهند یافت.

صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه، محمد سرور دانش معاون دوم اشرف غنی، محمد محقق معاون دوم رئیس اجرایی، محمدالله بتاش وزیر حمل و نقل افغانستان، نصیر احمد درانی وزیر توسعه روستا های افغانستان و ۲۰ نفر دیگر اعم از روسای دفاتر این مقامات و مشاوران آنها در این سفر عبدالله عبدالله را همراهی می کنند.

لازم به ذکر است عبدالله عبدالله و صلاح الدین ربانی امروز با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل دفتر یادبود ارتحال آیت الله هاشمی را امضا کردند و پیام تسلیت خود را به دولت و مردم ایران ابراز داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عبدالله عبدالله امشب عازم تهران می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..