تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوری می، نویسنده بازی‌های Assassin&#

کوری می، نویسنده بازی‌های Assassin's Creed از استودیو Certain Affinity جدا شده و به کمپانی 2K پیوست

کوری می، نویسنده‌ و تهیه کننده آمریکایی که بیشتر برای روایت داستان بازی‌های Assassin’s Creed شناخته می‌شود، امروز در حساب کاربری فیسبوک خود اعلام کرد که از استودیو Certain Affinity جدا شده و قرار است در کمپانی 2K مشغول به کار شود. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

Corey May، نویسنده ارشد سه‌گانه نخست بازی‌های Assassin’s Creed بوده و در روایت داستان بازی‌های دیگر این فرنچایز نیز نقش داشته است. وی همچنین یکی از نویسندگان اصلی بازی Batman: Arkham Knight بوده است. کوری می پس از جدایی از یوبی‌سافت در سال ۲۰۱۵ به استودیو Certain Affinity پیوست. وی امروز از طریق پیامی در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که از این استودیو جدا شده و در کمپانی 2K مشغول به کار خواهد شد.

 

در حال حاضر مشخص نیست که نقش کوری می در 2K چه خواهد بود و برای همکاری در چه پروژه‌ای به این کمپانی ملحق شده است. با توجه به سابقه خوب این نویسنده، به نظر می‌رسد این همکاری قرار است روایت داستان پرباری برای بازی‌هایی همچون Bioshock، Spec Ops، Borderlands یا Mafia در پی داشته باشد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوری می، نویسنده بازی‌های Assassin&#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..