تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهادی از چین برای رونالدو نرسیده است

کد خبر: ۴۵۸۸۶۹

۱۲۵۰  بازدید

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید تاکید کرد هیچ پیشنهاد رسمی از لیگ چین برای جذب کریس رونالدو به این باشگاه ارائه نشده است.

ورزش سه: در ماه های اخیر ستارگان زیادی از دنیای فوتبال با ارقام نجومی راهی لیگ چین شده اند و در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد پیشنهاد گزاف یک تیم چینی برای جذب کریستیانو رونالدو شنیده شده است که پرز آن را تکذیب می کند.

پیشنهادی از چین برای رونالدو نرسیده است

پرز گفت: "ابراز علاقه و ارائه پیشنهاد برای کریس رونالدو موضوع عجیبی نیست زیرا در طی این سالها تیم های زیادی علاقند به جذب این ستاره پرتغالی بوده اند.

اما ما تا به حال پیشنهادی برای جذب او از لیگ چین دریافت نکرده ایم و در بعضی مواقع اینگونه شایعات در بین مردم طبیعی است".

رونالدو 31 ساله در اواخر سال 2016، قرارداد خود را تا سال 2021 با کهکشانی ها تمدید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهادی از چین برای رونالدو نرسیده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..