تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جالب پوچتینو به شایعه هدایت بارسلونا

کد خبر: ۴۵۸۸۶۵

۱۹۸۲  بازدید

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام شایعات پیوستن به بارسلونا را تکذیب کرد.

ورزش سه: در هفته های اخیر و بعد از افت محسوس نتایج بارسا، اخبار زیادی مبنی بر جدایی لوییس انریکه در پایان فصل جاری به گوش رسیده است و اسامی زیادی به عنوان نامزدهای جانشینی او مطرح شده که پوچتینو یکی از آنهاست.

اما سرمربی آرژانتینی و موفق تاتنهام که در فصول اخیر نتایج فراتر از انتطاری با این تیم کسب کرده است در این رابطه گفت: "من با تصویر گاوی روی بازوانم متولد شده ام".

واکنش جالب پوچتینو به شایعه هدایت بارسلونا

این جمله، مربوط به هواداران اسپانیول، رقیب همشهری بارسلونا در ایالت کاتالان است. پوچتینو سالهای زیادی از عمر دوران بازیگری خود را در اسپانیول، رقیب دیرینه بارسلونا گذرانده و بدین ترتیب تلویحا اظهار داشت که به این دلیل، تمایلی به قبول پیشنهاد هدایت بارسلونا ندارد. پوچتینو همچنین از سال 2009 تا 2012 نیز هدایت اسپانیول را بر عهده داشت.

به جز پوچتینو، از رونالد کومان، فرانک دی بوئر و یورگن کلوپ به عنوان دیگر گزینه های مورد نظر کاتالان ها نام برده شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جالب پوچتینو به شایعه هدایت بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..