تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجراي توزيع شير مدارس در هواپيما صحت دارد؟

رئیس کمیته شیر مدارس درباره اخبار مبنی بر توزیع شیر مدارس در هواپیما که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، توضیح داد.

جعفر آبادی رئیس کمیته شیر مدارس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص خبر مبنی بر توزیع شیر مدارس در هواپیما اظهار داشت: توزیع شیر در مدارس هنوز به طور کامل در استان ها صورت می‌گیرد، بنابراین توزیع این شیر رایگان در هواپیما تکذیب می شود.

وی ادامه داد: بخش‌نامه توزیع شیر در مدارس از هفته گذشته آغاز شده است و حتی هنوز به مرحله کاملی از توزیع شیر در مدارس هم نرسیده ایم.

جعفر آبادی بیان کرد: این نوع شیری که در تصویر مشاهده می شود از نوع پاکتی است و لازم به ذکر است که شیرهای پاکتی از زمان تولید تا توزیع باید به مدت 10 روز در قرنطینه باشند. این در حالی است که تنها یک هفته از ابلاغ توزیع شیر در مدارس استان می‌گذرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجراي توزيع شير مدارس در هواپيما صحت دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..