تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس نوزادی که دو سر با دو مغز روی یک بدن دارد!

عکس نوزادی که دو سر با دو مغز روی یک بدن دارد!

عکس های یک نوزاد عجیب در شبکه های اجتماعی پخش شده است که باعث تعجب مردم شده است. این نوزاد عجیب الخلقه دو سر دارد و این دو سر تمام اعضای بدنشان مشترک است.

تولد نوزاد عجیب با دوسر در مکزیک

تصاویرنوزاد عجیب الخلقه ای را نشان می دهد که روی دستان پزشک جراح برای ضبط فیلم به آرامی حرکت می کند.

نوزادی با یک بدن و دوسر به هم چسبیده که ویدئو و عکسهای آن توسط یکی از اقوام نزدیکشان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است .

عکس نوزادی که دو سر با دو مغز روی یک بدن دارد!

عکس تولد نوزاد عجیب الخلقه دوسر

مشخص نیست که پدر و مادر این نوزاد قبل از تولد فرزندشان اطلاعی از مشکل جسمی او داشته اند یا خیر .

تمام اعضای داخلی بدن این نوزاد نشان می دهد که نوزاد یک بدن با 2 سر دارد و نمی توان آن را دوقلوی به هم چسبیده نامید اما دو سر این نوزاد هر کدام مغز جداگانه ای دارند.

پزشکان بیمارستان شهر سیوداد در حال حاضر قصد بررسی و مطالعات بیشتر در مورد وضعیت جسمی این نوزاد دارند و اطلاعات بیشتری در اختیار خانواده ی نوزاد 2 سر قرار نداده اند.

به گفته ی آنها در هر 100.000 بارداری یک مورد اینچنینی رخ می دهد.

عکس نوزادی که دو سر با دو مغز روی یک بدن دارد!

عکس تولد نوزاد دوسر با دو مغز جدا

در تکمیل توضیحات متخصص ارشد بیمارستان گفت :این مورد دوقلو زایی به احتمال زیاد به دلیل ناتوانی اسپرم و تخمک در تولید نوزاد دوقلو رخ داده است در حالیکه شرایط تشکیل جنین دوقلو فراهم بوده است اما در مراحل بعدی رشد جنین دچار اختلال شده است. نمناک

نوزاد دوسر با دو مغز , تولد نوزادی با یک بدن و دوسر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس نوزادی که دو سر با دو مغز روی یک بدن دارد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..