تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: با ماد جدیدی، دموی بازی Resident Evil 7 را از دید سوم‌شخص تجربه کنید

تماشا کنید: با ماد جدیدی، دموی بازی Resident Evil 7 را از دید سوم‌شخص تجربه کنید

همچنان که همه بی‌صبرانه در انتظار عرضه نسخه کامل بازی Resident Evil 7 هستیم، یکی از کاربران کامپیوتر‌های شخصی دست به ساخت ماد جالبی برای دموی این بازی زده است. با استفاده از این ماد می‌توانید Beginning Hour را با زاویه‌دید سوم‌شخص تجربه کنید. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

بازی Resident Evil 7، یکی از برگ‌های برنده کپ‌کام برای نجات فرنچایز ترسناک و قدیمی خود است. این اولین بازی در این فرنچایز است که از دیدگاه اول شخص روایت می‌شود. این مسئله باعث شده، عملیات‌های بازی که در چند نسخه اخیر این فرنچایز، تنها بر روی بخش اکشن آن تمرکز کرده بودند، این بار ترسی مضاعف را به بازیکن تزریق کنند.

 

با این حال هیچوقت نباید قوه تخیل کاربران کامپیوترهای شخصی را در ساخت و ساز دست کم بگیرید. به تازگی یکی از همین گیمرهای زیرک مادی برای دموی این بازی ساخته که با آن می‌توانید کل گیم‌پلی دمو Beginnig Hour را از زاویه دید سوم شخص بازی کنید.

 

بسیار جالب است که انیمیشن‌های بازی بسیار خوب مدل شده‌اند و دمو از زاویه دید سوم شخص کاملا قابل بازی به نظر می‌رسد. در این ماد کاراکتر اصلی شما سر ندارد و به نظر می‌رسد کمپانی کپ‌کام از طراحی صورت ایتان صرف نظر کرده است. البته این مسئله روند گیم‌پلی را به گونه‌ای ترسناک‌تر می‌کند.

 

بازی Resident Evil 7: Biohazard در تاریخ ۲۴ دی ماه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید نمونه‌ای از گیم‌پلی بازی با زاویه‌دید سوم شخص را تماشا کنید.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: با ماد جدیدی، دموی بازی Resident Evil 7 را از دید سوم‌شخص تجربه کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..