تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلودگی هوای تبریز ۲۱ روزه شد / هوا همچنان ناسالم است

ساعت: 16:02 منتشر شده در مورخ: 1395/10/21 شناسه خبر: 1003194

مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان خبر داد:

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی گفت: هوای شهر تبریز برای بیست و یکمین روز متوالی در زمستان در شرایط ناسالم برای گروه حساس قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، داوود قاسم‌زاده  در خصوص آخرین وضعیت شاخص آلودگی هوای تبریز اظهار کرد: امروز شاخص کیفی آلودگی هوا برای تبریز ۱۴۱ پی اس آی است و در شرایط هوای ناسالم برای گروه‎های حساس است.

وی با بیان اینکه سکون و پایداری جوی هوا امری طبیعی در فصل زمستان است، گفت: امروز بیست و یکمین روز آلودگی هوای تبریز است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی تأکید کرد: جهت کاهش آلودگی هوای تبریز به همت مردمی نیاز است تا با استفاده از وسائل نقلیه عمومی و مصرف بهینه گاز مصرفی میزان آلودگی هوای تبریز را کاهش داد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود تداوم پایداری و سکون جوی هوا تا اواسط هفته آینده ادامه داشته و سپس با حاکمیت شرایط جوی ناپایدار، در برخی ساعات وزش باد شدید و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در این صورت میزان آلایندگی کاهش یابد.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اقدام در زمینه کاهش آلایندگی عمل به توصیه‌های ارائه شده از طرف اداره کل حفظ محیط زیست استان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلودگی هوای تبریز ۲۱ روزه شد / هوا همچنان ناسالم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..