تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معتاد شدن هر فرد از جامعه مساوی است با متلاشی شدن یک خانواده

ساعت: 16:11 منتشر شده در مورخ: 1395/10/21 شناسه خبر: 1002653

فرماندار شهرستان فاروج در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که به‌منظور بررسی راهکارهای مقابله با مصرف مواد مخدر برگزارشده بود گفت: معتاد شدن هر فرد از جامعه؛ متلاشی شدن یک خانواده را در پی خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه فاروج؛ فرماندار شهرستان فاروج در این جلسه بیان کرد: آسیب و تهدید مواد مخدر تبدیل به یک بحران شده و مواد مخدر یکی از آسیب‌هایی است که نسبت به بقیه آسیب‌های اجتماعی فراگیری بیشتری دارد بخش عمده طلاق‌های ما و آسیب‌های اجتماعی نشأت‌گرفته از اعتیاد به مواد مخدر است.

رجائی نیا در ادامه افزود: هر فردی که در جامعه معتاد شود درواقع یک نیروی مولد از بین می‌رود و در سطح کلان نیز خسارت‌های زیادی به بخش اقتصادی جامعه وارد می‌گردد. با گسترش اعتیاد، خانواده و جامعه و دولت دچار آسیب خواهند شد و دولت هم مصمم به مبارزه با این پدیده و معضل اجتماعی است. متأسفانه اکنون مواد مخدر صنعتی رواج یافته است که به‌مراتب خطرناک‌تر از مواد مخدر غیر صنعتی است و به‌راحتی تولید و در جامعه عرضه می‌شود و به همین دلیل، سن گرایش به اعتیاد هم کاهش‌یافته است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همچنین گفت: یکی از مسائل مهم که خانواده‌ها از آن بی‌اطلاع هستند عدم آگاهی از گسترش مواد مخدر در جامعه است و علت آن‌هم پنهان‌کاری است، لازم است خانواده‌ها از وضعیت جامعه آگاه باشند. باید از کلینیک‌های ترک اعتیاد و انجمن‌هایی که در زمینه بازتوانی و کاهش مصرف مواد مخدر فعالیت می‌کنند حمایت کنیم. بازگشت هر فرد معتاد به کانون گرم خانواده ازنظر اقتصادی و کاهش آسیب اجتماعی برای جامعه مفید خواهد بود.
 

 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معتاد شدن هر فرد از جامعه مساوی است با متلاشی شدن یک خانواده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..