تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیر هیات دولت: فردا تعطیل نیست

دبیر هیات دولت اعلام کرد که فردا تعطیل نیست و همه ادارات، سازمانها و مدارس فعالیت عادی خود را انجام خواهند داد.

دبیر هیات دولت: فردا تعطیل نیستبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اطلاع رسانی دولت، محسن حاجی میرزایی دبیر هیات دولت در واکنش به برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی چهارشنبه اعلام کرد که فردا تعطیل نیست و همه ادارات، سازمانها و مدارس فعالیت عادی خود را انجام خواهند داد.

وی افزود: دولت هیچ تصمیمی مبنی بر تعطیلی روز چهارشنبه اتخاذ نکرده و شایعاتی که در این زمینه منتشر شده است، صحت ندارد.

حاجی میرزایی خاطرنشان ساخت: هیات دولت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام (ره) و رهبری، در بیانیه ای، سه روز عزای عمومی اعلام کرد اما این امر به معنای تعطیلی نیست و فقط امروز - سه شنبه- تعطیل بوده است.

حاجی میرزایی گفت که تصمیم دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر لغو امتحانات این دانشگاه در روز چهارشنبه ارتباطی با دولت ندارد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیر هیات دولت: فردا تعطیل نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..