تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هاشمی یک رکن عظیم برای انقلاب و نظام بود

آیت‌الله سیدهاشم بطحایی روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم بدرقه پیکر آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره شخصیت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: آن مرحوم یکی از مصادیق افراد مومن به حساب می‌آمد که خداوند اینگونه اشخاص را در میان مردم محبوب قرار می‌دهد. 

وی ادامه داد: با فقدان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نه تنها ایران بلکه دنیا تکان خورد و همه مردم در سوگ این مرد وارسته نشستند و شاهد بودیم کشورهای مختلف دنیا با نظام جمهوری اسلامی ایران ابراز همدردی کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با رحلت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رکن عظیمی در ایران از دست رفت و غیبت ایشان را در خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت شاهد هستیم.

وی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تئوریسین و مردی وارسته دانست و عنوان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب یک یار و دست توانایی را از دست دادند و ایشان جایگاهی والا و مناسب داشتند. 

آیت‌الله بطحایی تصریح کرد: جای آیت‌الله هاشمی رفلسنجانی را هیچ کس نمی‌تواند پر کند چرا که نقشی بی‌بدیل در انقلاب و نظام داشتند و سالها طول می‌کشد تا شخصیتی همانند آن مرحوم تربیت شود. 

به گزارش تسنیم، مراسم تشییع پیکر آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز - سه شنبه - در دانشگاه تهران با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حضرت آیت‌ الله خامنه ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی نماز اقامه کردند.پیکر مطهر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از اقامه نماز از دانشگاه تهران به سمت حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حال تشییع است و در جوار بارگاه ملکوتی امام خمینی(ره) به خاک سپرده می شود.

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه - ٢٢ دی ماه ٩٥- از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 12 در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هاشمی یک رکن عظیم برای انقلاب و نظام بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..