تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه طرح مدرسه قهرمان برای تمامی رشته‌های ورزش دانش‌آموزی

دولتیاری توسعه طرح مدرسه قهرمان برای تمامی رشته‌های ورزش دانش‌آموزیمهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی سلامت وزارت آموزش و پرورش  در گفت وگو با  خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص توجه به ورزش دانش‌آموزی و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ارتقای آن اظهار داشت: طرح مدرسه قهرمان امسال برای تمامی رشته‌های دانش‌آموزی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای توسعه ورزش دانش‌آموزی و توجه به مدارس اعزام تیم‌های دانش‌آموزی توسط مدارسی که از لحاظ ورزشی موفق عمل کرده‌اند در دستور کار قرار می‌گیرد.

معاون تربیت بدنی سلامت وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: جذب مربی از سایر مدارس و بکارگیری نیروهای سلامت از دیگر موارد در طرح مدرسه قهرمان مورد توجه قرار می‌گیرد.

حمیدی بیان کرد: با توجه به توسعه ورزش دانش‌آموزی بحث جذب اسپانسر و تقسیم کار بین بخش‌های مختلف برای بهره‌گیری از مدیریت بهتر بحث تربیت بدنی دانش‌آموزی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به رویکردهای در نظر گرفته شده برای توسعه ورزش‌های دانش‌آموزی و طرح مدارس قهرمان انتظار می‌رود فعالیت‌های تربیت بدنی با استقبال بهتری روبرو بوده و حتی در تابستان نیز این روند رونق داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه طرح مدرسه قهرمان برای تمامی رشته‌های ورزش دانش‌آموزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..